GAAAH

HEJ!
måste bara säga att jag e lite SUR! vi i lulegymnasterna har vårat fristående som våran dans-lärare har gjort, ett himla bra fristående som e anorlunda och faktiskt sticket ut! :)

Vi fick faktiskt högsta poäng..-aja, och då knappade jag in på www.gymnastik.nu och gissa vad man hittade där...


Var det bara jag eller var inte Lulefriståendet väääääldigt likt STG?

Tycker det var pinsamt att kolla på friståendet som var kopierat av stg. ville ni ha något tema kunde ni tagit något annat och inte haft exakt samma musik som stg. Hörde av många på läktaren att de tykte det var skämmigt att kolla på!

Ja, seniorernas clown:) Tror att det var till musiken som var i en reklam för apoteket för ett tag sedan när de åkte berg och dal bana. Tycker att det var extremt likt stgs. Samma upplägg, samma rörelser och samma ordning på rörelserna. Vi som såg var smått chockade över alla likheter!!


 vi har inte ens sett det friståendet såg det för kanske 2 minuter sedan och blev ganska förvånad över dess likheter, MEN bara för att våran + STGs fristående sticker ut, så blir vi dömda för att ha kopierat det. Förlåt men måste få av min ilska...-visst förstår jag att man ka tycka se skillnaderna men vi har inte sett den inte fristående tränaren heller, så ni som anklagar oss...: VI HAR INTE "kopierat friståendet"


(alla "normala" friståenden ser ju likadana ut!)




( men därimot förstår jag er som tycker att det e himla likt!!) för det är ganska lika rörelser
tack för mig
glöm ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0