Time is passing by.

Har inte haft någon lust till att blogga och detta blir resultatet. Ska försöka, tycker det är jätte roligt att blogga när man verkligen vill det. Ska försöka få tillbaka blogg-lusten ;)

Julen har iallafall varit super mysig , som vanligt dårå ;) Och tiden har på senaste tiden (fint sagt) gått väldigt fort och i övermorgon är det nyår :) Blir att fira med de vanliga fina människorna!. Igår blev det att gå på stan med klara och Sofia, och även iförrgår men har inte hittan något, även fast det är mellandagsrea nu. Köper nästan aldrig något på reor, varför vet jag inte..?


Ska iallafall på bröllop nästa vecka, vilket jag verkligen ser fram emot, har inte varit på bröllop på jätte länge! ska definitift ha med min kamera <3 har ju fått massa nya saker i julen till den, blandannat tre mellanringar (1), en fjärrutlösare (som en "bärbar knapp")  och även två filter:) (3)


(1)

(2)


sedan fick jag en kameraväska igår :D så det ska då bi att fota till bröllopet!

ha det bra kids!
(3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0