gårdagen, idag och imorgon

Hejsan!
Nu är jag hos klara (igeen) Har nyss ätit digestive kex, typ 10 stycken =) Jaja, idag så ska vi ha träning (igen) får hoppas att det går bra och att ingen likande händelse inträffar idag. Idag på skolan var det väll som vanligt, vi hade idrott, lästimme, svenska, matte och slöjd. Jag fik tbx ett tryck prov som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Jag visste ungefär hur det skulle gå, G+ -.-' OM jag hade svarat rätt på en fråga hade jag fått VG. Imorgon ska en gammal klasskompis komma, det ska bli kul det! Vi höres!

glöm ej

Kommentarer
Postat av: Hannaa

Fin design!!

2010-02-22 @ 18:19:43
URL: http://hannajjs.blogg.se/
Postat av: elle

hej!(VET EJ VAD JAG SKA SKRIVA)Jag har läst din blogg.(:

2010-02-22 @ 20:04:46
Postat av: tessa

hehe, kul :P

2010-02-23 @ 15:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0