white snow

Hej igen!
Sitter i mitt rum och "lyssnar på OS" det låter från TVn in till mitt rum, verkar gå ganska bra för Sverige ;), tror jag. Idag har jag haft träning, då gymnastik ^^^Ganska kul, men kommer missa 2-3 träningar :/ jag ska til Pajala. (skrev möjligen det i ett tidigare inlägg?) Jaja, nu ska jag bara softa (hahaa) och rita tror jag. Hoppas attsommaren kommer snart, just nu är det typ 25 - ute, igentligen är jag "vinter älskaren ochdet står jag fast vid ,men visst saknar jag sommaren! :)                  (Tog några bilder där det var riktigt mkt snö) x)mer snöö!snacka om snö



(C)glöm ej

Kommentarer
Postat av: TEZZA

OBS!



jag vet att stavningen är usel, men det får vi leva med ;)!!!

2010-02-25 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0