Lyckad dag?

Hej
Fick en enorm lust att skriva, så ska göra det nu...

Okej, det hela började med att jag klev upp klockan 6, vilket inte alls är likt mig. Men aja, väl uppe åt jag frukost och gick in på facebook och liknande. Sendan ringde Klara och frågade om vi kunde vara med varandra och såklart, visst kunde vi det.

Så jag snodde mammas cyckel och cycklade iväg till Klara på Porsön...

Väl där spelade jag lite Mario-spel (höhö) och efter ett tag åkte vi och handlade med cyklarna. Vi skulle köpa mjölk och pizza, alltså billys pan pizza ;) vi köpte 4 st panpizza, 2 mjölk, popcorn och chokladmjölk...

Vi hade endast med oss 100 kr men vi räknade inte så mycket på det utan tänkte mest "äh, det räcker"


Så, matvarorna rullade på bandet och siffran ökade tills den slutligen stod på 104 kr  Yes!! -.-

Så damen i kassan: Har du 4 kr?
Jag: ..Näe..
Klara *Tar en panpizza och springer in i butiken och lämmnar tllbaks den! :)*

Om jaaag skulle varit en kassörska skulle jag faktiskt ha låtit det vara..man lixom:..4 kr..?


Aja, sedan cyklade vi hem till Klara. Där slog vi på en film, nämligen "Bring it on!" Den var helt okej! (Y) till det poppade vi popcorn med smör.

Efterdet gick vi ut till deras veranda och solade, därimot somnade jag och Klara lekte papparazzi och tog bilder på mig medans jag sov...Ja blev inte bäst om man säger så!.

Hursomhelst hade jag och Klara bestämt att vi skulle på träningen idag så efter ett tag cycklade jag hem och dushade.   träningen började 19.00 Jag  sprang omkring i huset och försökte hitta mitt linne, tittade överallt men hittade det inte så tog ett annat.




Jag och Pappa åkte dit på hans nya motorcyckel, så när vi kommer dit står endast en bil där, och det är en tränare...Okej, många det verkar komma..

men visste att Klarko skulle komma så efter ett tag hon också, så vi väntade, och väntade...Men ingen fler dök upp. man kan ju inte träna med 2 gymnaster så träningen blev inställd...och nu sitter jag här :)




Många kramar till dig som orkade läsa! <3



sjukt snygg bild på mig och Klara...-men därimot inte idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0