Good morning

Hejsan! :)

Sitter i soffan och bloggar och lyssnar på vinnar låten, This is my life <3 (haha, Sofia, vi hade rätt!) ;) Jag tycker hon är mycket duktig på att sjunga :) Idag har jag bara vaknat och ätit en lite konstig tårta och fått lite presenter som tillexempel, Babyliss I-curl, en mapp med flera fack, en jeansjacka, FRISÖR shampo, balsam och glans till håret (hehe), 500 kr, örhängen i silver, ett halsband, godis, presentkort på accent (350 tror jag)...Hm, tror det var allt. :) Jag har iaf haft en bra födelsedag och jag hoppas att ni också hade det bra! <3


Ska på stan idag och köpa badkläder, så vi höres<3
glöm ej

Kommentarer
Postat av: stiina ;DD

låten är bra!! ingen håller typ med mig (N) xD alla säger att hon låter som om hon har en potatis i halsen xDD men den är iaf bra (yy) <3

2010-03-17 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0