Hej

Hejsan!
Jag satt nyss och gjorde läxan och lite tråk. Jag sitter på Pappas dator för den var igång, orkade inte slå på min. Jaja, idag var jag på skolan, vi har haft lite olika saker men det var en ganska konstig skoldag, jag vet inte varför, det bara var det. Igår på gymnastiken slog jag i min häl i en satsbräda riktigt hårt så har jätte ont nu )´: :/ Idag ska ja egentligen på träning men det kan jag inte eftersom jag knappt kan gå , men ska även på modevisning. Min kusin e med :) Jaja nu ska jag...Jag vet inte vad men något, vi höres! JO, nu kom ja på xP Jag tror att jag ska se på Desperate housewiwes ^^ Vi sees                                                                     


O KRAAAM!

söwt

glöm ej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0