Rubrik

HEJ!
Idag på skolan slutade vi lite tidigare än vanligt, fast vi började kvarti 11 på Loet. Jag och Klara cyklade samtidigt ifrån mig dit, men vi åkte ca 5 över tio...Mycket duktigt! så vi åkte världens onödigaste väg så att vi tappade bort oss, men tillslut hittade vi dit! :D

Iallafall åt vi på "Exotic" (y) och sedan cyklade vi vidare till Tuna-bowlinghall, fast Elina tappade bort sin nyckel så hon åkte buss dit, också mycket duktigt!!

Det har iaf varit en bra dag!!

(varför vi gjorde allt detta var för att vi ska lära känna 6:ans tjejer) (skolan betalade allt) (:


Hoppas ni också haft det bra! och bra att det var så varmt ;)


Hoppas ni också haft det bra, hejdå :)
 Nu ska jag till storheden och köpa blom-leggings om det finns där, och det hoppas jag!! (förövrigt så är ALLT jag vill ha slut, vilket irriterar mig riktigt mycket!..)

HEYSVEY!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0