The day before today

Tjo!

Japp, det hela började med att jag Klara och hennes mama gick på stan för att köpa kläder till Klara (skolavslutningskläder) När vi hade hittat det och Karin åkte hem gick jag och klara och köpte godis och läsk (HEHE)


när vi hade ätit...
och drukit..
spydde vi..TYP..inte riktigt..men aja...
Sedan stoppade Klara ner några..rester? i en flaska
och sedan kastade vi ut den..
tada! så hade vi en flaskpost! kanske någon hittar den?


haha, här kommer några fler bilder från dagen!

klaras hår..blåser :D
ibland kan man ju undra vad jag egentligen håller på med..men jag ramlar...hee
HAHA
Me are jumping!
någonting du undrar över, Klara?  (:
haha ;) lilla Klara ;)
klara...har typ 3 tänder?
Tessa with very long legs?
Rawr!  Nästan så att man blir rädd?
Think outside the box (ingen fattade säkert det där förutom jag)
sååå seriös bild..


TACK FÖR OSS!  glöm inte desperate housewifes och cougar town! <3

hejdå!
 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN NEJ TESSA!!!!!

2010-05-18 @ 18:02:50
Postat av: Jzza

hihi söta:)

2010-05-18 @ 19:59:21
URL: http://Jzza.bloggplatsen.se
Postat av: stinaa

fina bilder! ;) <3

2010-05-19 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0