I guess i'm home

Hej!
Har kommit hem från skolan för ett litet tag sen, fastnade ett tag framför "klick&cat" ni vet det där tecknade barnprogramet med en datormus, en hund och en katt:)

Ska snart, eller inte jätte snart (hehe) sätta mig framför mina läxor.

sitter och lyssnar på music med högtalarna till datorn, så ljudet blir jätte bra (Y)! :)

Btw Idag ska jag tvinga med mamma eller pappa till Dialect när de kommit hem från stugan. =)

Okej, har märkt att jag gör två mellanslag mellan varje mening, men kanske lättare att läsa :P







Klicka för större bild!!



Haha, här är en header jag gjort för ett tag sen :) Men ids inte byta, jobbigt med alla koder, om jag skulle byta skulle jag nog göra en ny :)
glöm ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0