Saturday morning

Hej!
Lördag morgon! :) I går kväll tog jag hand om mina fötter med hjälp av vatten, fotsalt, fotfil, olja, salva, fil, nagellack m.m. _På skolan var det prov i "kol och kolväten" har ingen aning om hur det gick, vissa frågor svarade jag heeelt fel på, men men. Efter skolan kom Sofia hem till mig :) efter det kom mamma ch pappa he med sushi!! <3

Idag vaknade jag...Vid SJU, klev upp, tog på mig kläder, och gick ut och gick :) kom hem, fixade lite ute på bron med rönnbär, gjorde frukost till alla i familjen :) duktiga jag.



Vi ses, ska snart åka ut på stan med mor och far, ska titta på min mobil, okej det låter som att jag åker och tittar på det typ varje dag, men nej, har varit det två gånger, ska till "the phone house" eftersom den inte längre finns på Elgiganten..
HA DET BRA!


//Tezza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0