Tomorrow is a new day (:

goddag! eller jag godkväll. Har suttit och fixat med en header till min nya blogg :) har inte riktigt börjat använda den ännu och vet inte om jag ens kommer göra det, men här är länken: tessas.bloggplatsen.se
får se hur det blir med det där :) och ja jag vet att på första inlägget där stavade jag fel på jobbigt och skrev hobbigt, men det är superfint :) kommer såklart medela om jag helt byter vilket jag troligen inte kommer göra, men men =)

Det blir iallafall inget Måttsund imorgon :( men vi ska ta det på Torsdag eller Fredag. Imorgon blir det först pappas jobb, sedan följa med mamma och pappa å handla mat för att sedan åka vidare till Izabella (jzza.bloggplatsen.se ) och låna ett par skor av henne, inte för jag har frågat men :D
och sedan blir det direkt till klara för filmkväll (:
bilden har 100% något med inlägget att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0